Palautus

Kun haluat palauttaa tai lähettää tuotteet vaihtoon, sinun pitää rekisteröidä tämä verkossa.
Saat sen tehtyä kun kirjaudut sähköpostiosoitteella ja tilausnumerolla palautussivuille.

Kuinka palautan?

1. Täytä palautuslomake.

Olet saanut palautuslomakkeen ja -lapun tilauksesi mukana. Täytä palautuslomake huolella ja liitä se palautukseen. Huomaa, että palautussyynumero on todella tärkeä, näin pystymme käsittelemään palautuksen oikealla tavalla. Joissakin tapauksissa asiakkaan pitää rekisteröidä oma palautus sivuillamme `Palautus` otsikon kautta.

2. Saman pakkauksen uudelleenkäyttö.

Suosittelemme käyttämään alkuperäistä pakkausta palautukseen. Sitä varten pakkauksessa on toinen liimauskohta, joka on merkitty punaisella viivalla. Repäise vain sen läpinäkyvä suoja pois ja liimaa pakkaus kiinni sen jälkeen, kun olet laittanut siihen palautettavat tuotteet ja palautuslomake. Tämä on meidän tapa toimia vihreän maailman puolesta.

3. Pakkaa tuotteet ja palauta paketti turvallisesti.

Ole hyvä ja pakkaa jokainen tuote sen alkuperäiseen pakkaukseen ja varmista, että kaikki sen etiketit ovat tallessa. Emme valitettavasti pysty vastaanottamaan ja käsittelemään tuotetta, joka oli käytössä tai jonka etiketti/tunniste on poistettu. Laita palautuslomake paketin sisälle palautettujen tuotteiden kanssa.

4. Käytä palautuslappu palautuspaketin lähettämistä varten.

Kun kaikki edellinen on tehty, palautuspakkaus on valmis toimitettavaksi lähimpään postitoimipaikkaan. Kun palautat oikein, pystymme välttämään mahdolliset virhetilanteet toimituksessa. Palautusten toimitus kestää normaalisti n. pari viikkoa. Kun olemme vastaanottaneet palautuksen, saat siitä vahvistuksen meiltä s-postitse välittömästi.