HeaderTooltip
Etusivu
Olet valinnut::

Asiakaspalvelu

Soita tai kirjoita

asiakaspalvelu@stylepit.fi

Puh.: +358 931579098
Ma-Pe: klo 10.00 - 18.30 (Ei arkipyhinä)

Usein kysytyt kysymykset
Ostamisesta sivustolla StylePit.fi
  • Olen uusi asiakas. Miten voin tilata?

    Tervetuloa Stylepit.fi – Euroopan suurimpaan on-line vaatekauppaan! Täältä löydät muodikkaimpia vaatteita jopa 75 % alennuksella. Kaikki tuotteet, joita löydät tältä sivustolta, voit ostaa ainoastaan online-tilauksena. Klikkaa vain tuotetta, josta pidät, valitse haluamasi väri ja koko. Sen jälkeen vain lisäät sen ostoskoriisi. Tämän jälkeen voit lisätä muita tuotteita ostoskoriisi samalla tavalla. Kun olet valmis tilauksen loppuvaiheeseen, klikkaa "Kassalle" ja täytä tilauslomake loppuun. On hyvin tärkeää, että täytät kaikki kentät huolellisesti!

  • Onko teillä saatavilla tavallista kuvastoa?

    Ei, meillä ei ole kuvastoa. Joka päivä saamme uusia tuotteita Pariisista, Lontoosta, Berliinistä ja Milanosta, toimitamme ne varastoomme Kööpenhaminassa ja julkaisemme kaikki niihin liittyvät tiedot Stylepit.fi –ssa.

  • Onko teillä myymälää?

    Ei, meillä ei ole myymälää. Internet-kaupamme Stylepit.fi myy tuotteita ainoastaan internetin kautta. Päävarastomme sijaitsee Kööpenhaminassa (Tanska).

  • Miten voin ottaa yhteyttä teihin?

    Olet aina tervetullut soittamaan meille +358 931579098. Puhelinlinjamme ovat auki Ma-Pe: klo 10.00 - 18.30 (Ei arkipyhinä). Tai kirjoita meille sähköpostiosoitteeseen: asiakaspalvelu@stylepit.fi. Odotamme kuulevamme sinusta.

Tuotteita koskevat kysymykset
Maksutavat:
  • Hyväksytyt maksutavat Meillä käyvät seuraavat maksuvälineet:

    Kortit:

    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    Maksuvaiheessa saat nähdä luettelon tavaroista ja loppusumman. Sen jälkeen siirryt suojatulle sivustolle, jossa sinun pitää antaa seuraavat korttitiedot:
    • Kortin numero
    • Kortin voimassaoloajan viimeinen päivä
    • Kontrollikoodi
    Emme voi vastaanottaa tilausta mikäli täytät kentät virheellisesti. Vahvistuksen jälkeen tilauksen summa tulee varatuksi tililläsi. Vasta silloin, kun tilaus lähtee varastostamme, summa kirjautuu tililtäsi pois. Saat kirjallisen vahvistuksen tilauksen mukana. Jos haluat, voit tulostaa sen jo tilauksen vahvistuksen yhteydessä, saat linkin sitä varten s-postiisi.

    Klarna lasku Osta nyt ja maksaa myöhemmin

    Millä ehdoilla saan ostaa Klarna laskulla?
    Eräpäivä löytyy laskusta. Mikäli et maksa 20 päivässä, saat huomautuslaskun.

    Klarna maksaa rahat takaisin mikäli joudut palauttamaan tuotteita.

    Miten saan laskun?

    Jos valitset Klarna maksuvaihtoehdon, saat laskun Klarnalta omaan sähköpostiosoitteeseen n. vuorokauden sisällä siitä, kun tilaus on lähtenyt varastosta. Jos et ole saanut laskua, ota yhteyttä Klarnan asiakaspalveluun: https://klarna.com/fi/tuki. Ilmoitathan tilauksesi numero.

    Mitä minun pitäisi maksaa?
    Kun saat tuotteita, sinulla on täysi vaihto- ja palautusoikeus – 30 päivää. Maksat vain tuotteista, jotka jäävät sinulle.
    Esimerkki 1:
    Olet saanut neljä tuotetta, joista kaksi päätit jättää itsellesi, ja kaksi tuotetta lähetät takaisin. Silloin maksat vain niistä, jotka jäivät sinulle. Lasku palautetuista tuotteista peruutetaan palautuksen käsittelyn yhteydessä.
    Esimerkki 2:
    Olet saanut neljä tuotetta, joista kaksi päätit jättää itsellesi, ja kaksi tuotetta lähetät takaisin. Yhden lähetetyistä tuotteista haluat vaihtaa (toiseen kokoon, väriin jne.) Silloin maksat kolmesta tuotteesta. Lasku yhdestä tuotteesta , jonka halusit vain palauttaa, peruutetaan palautuksen käsittelyn yhteydessä.
    Esimerkki 3:
    Olet saanut neljä tuotetta, joista yhden päätit jättää itsellesi, ja kolme lähetit vaihtoon. Silloin maksat koko laskun.
    Esimerkki 4:
    Sait neljä tuotetta ja lähetit ne kaikki takaisin. Silloin koko lasku peruuntuu palautuksen käsittelyn yhteydessä.

    Saanko uuden laskun, jos olen palauttanut osan tilauksesta?
    Et saa uutta laskua. Mutta voit ottaa yhteyttä meihin, jos haluat saada uuden laskun: asiakaspalvelu@stylepit.fi.
    HUOM! Lasku tulee Klarna kumppaniltamme. Aika harvoin, mutta voi käydä niin, että Klarna lasku tulee SPAM-kansioon. Ole hyvä ja tarkista SPAM-kansio, jos odotat laskua.


    Käteismaksu

    Käteismaksu toimituksen yhteydessä

    Käteismaksu ei ole mahdollinen.

    Verkkopankki

    • kort_nordea.gif (319 bytes) Nordea SOLO (PC-bank)
    • Danske Netbank Danske Netbank
    EBanking/Kotipankkipalvelut – maksuvaihtoehto voi olla käytettävissä omassa maassa. Klikkaa ostoskoria ja tarkista, ovatko EBanking/kotipankkipalvelut käytössä maassasi.
  • Onko maksaminen internetin kautta turvallista? Jos olet päättänyt tilauksesta ja haluat maksaa sen luottokortilla, sinut ohjataan turvalliseen palvelimeen. Internetin kautta vuodessa myymme miljoonia tavarayksikköä, joita useimmiten maksetaan luottokortilla. Kaikki tiedonsiirto silloin on suojattu. Tämä menetelmä turvaa luottokorttitietojen syöttöä. Suojattu palvelin ja tiedonsiirto ovat hyväksyttyjä pankkeilla EU:ssa. Kun olet turvallisella palvelimella, selaimessa näkyy lukon kuva.
  • Voinko tehdä tilauksia vain internetin kautta?

    Internet-tilauksien tekeminen on kaikkein turvallisin ja toimivin tapa meille kontrolloida tilauksesi. Juuri siitä syystä otamme vastaan vain internet-tilauksia.

  • Maksun nosto

    Vasta silloin, kun tilaus lähtee varastostamme, summa kirjautuu tililtäsi pois (paisti ennakkomaksutilaukset).

Toimitukseen liittyvät asiat
  • Valitettavasti tilausta ei voi noutaa toimistostamme tai varastostamme.
  • Toimitusaika

    Tilaukset lähetetään 1-3 arkipäivän kuluessa tilaamisesta. Poikkeuksena ovat tuotteet, joita tilataan valmistajalta. Normaali toimitusaika Euroopan sisällä on 3-5 arkipäivää. Toimituksessa käytämme Itellan palvelua.

    Tilaamisen yhteydessä ilmoitetaan kaikki toimitustiedot. StylePit.fi pidättää oikeuden lähettää vain osan tilaustasi tai viivyttää sen lähettämistä, mikäli joudumme odottamaan tavaran toimitusta valmistajalta.

    Tuotteita toimitetaan niin kauan kuin tavaraa riittää. Meillä on kuitenkin toimiva varastojärjestelmä, joten tavaroiden pitäisi näkyä sivustolla vain silloin, kun ne ovat saatavilla. Poikkeuksena tilanteet, jolloin vain yksi kappale on jäljellä, ja enemmän kuin yksi asiakas laittaa sen ostoskoriin samaan aikaan. Se, joka viimeistelee tilauksensa ensimmäisenä, saa tuotteen.

    HUOM! Pidätämme oikeuden korjata kirjoitusvirheistä johtuvat erehdykset hinnoissa.

  • Paljonko toimitus tulee maksamaan? Ilmainen toimitus.
  • Toimitetaanko tilauksia maahani?

    Toimitamme tilauksia kaikkiin maihin Euroopan unionin sisällä, myös Norjaan, Grönlantiin, Islantiin, Sveitsiin ja Venäjään.

  • Pitääkö minun maksaa tulliveroa tuotteista?

    Ei, sinun ei tarvitse maksaa mitään lisämaksuja, kaikki tarvittava sisältyy jo tuotehintaan. Huom! Ahvenanmaan maakunta ei kuulu Euroopan yhteisön arvonlisävero- eikä valmisteveroalueeseen. Kun maksat veroa tilauksesta, niin lähetä meille kuvan kuitista ja tilinumerosi IBAN muodossa, palautamme rahat sinulle takaisin.

  • Voidaanko toimittaa tilaustani sovittuun paikkaan?

    Toimitamme tilauksia lähipostiisi, josta saat saapumisilmoituksen, kun paketti on tullut perille.

  • Voinko saada Girl, Guy, Kids ja Sport osastojen tuotteita samassa paketissa?

    Kyllä, voit saada ne samassa paketissa.

Olen jo tehnyt tilauksen...
Tilauksen seuranta
  • Tilauksen seuranta

    Jokaiseen tilaukseen liitetään oma tilausnumero, jota käyttäen voi tiedustella sen tilasta asiakaspalvelustamme.

Palautusoikeus
  • Voinko vaihtaa tai palauttaa tuotteita toimistoon tai varastoon?

    Et voi palauttaa tai vaihtaa tavaraa toimistomme kautta. Saat meiltä erillisen vaihto-/palautusosoitteen. On hyvin tärkeää, että täytät vaihto-/palautuslomakkeen huolellisesti. Palautuslomake löytyy täältä

  • Tuotteen palauttaminen

    Sinulla on 30 päivän palautusoikeus. Tuotteen pitää olla käyttämätön ja alkuperäisessä kunnossa.
    Pakkaa tuote huolellisesti alkuperäispakkaukseen, jotta se ei vahingoitu matkalla. Laita täytetty palautuslomake pakettiin.
    Palautusten toimitus varastoon kestää n. kaksi viikkoa.
    Kun kyseessä on Klarna Checkout maksu, niin rahat palautuvat automaattisesti samalle tilille, mistä ne on veloitettu. Mikäli laskunne ei ole vielä maksettu, niin se peruutetaan. Ennakkomaksutiluaksesta rahat palautuvat ilmoitetulle tilille n. 7 päivässä siitä, kun palautus on meillä käsitelty.

  • Mitä teen, jos jokin minulle toimitettu tuote on vahingoittunut?

    Tarkistamme kaikki tavarat ennen lähettämistä. Mutta jos jokin tuote näyttää vahingoittuneelta, palauta se meille mahdollisimman pian, lähetämme sinulle uuden.

    EU: ssa on voimassa 2 vuoden takuu, eli viallisia tuotteita voi palauttaa 2 vuoden sisällä.

    Vaihto- ja palautuslomake

  • Tilauksestani puuttuu tuote

    Mikäli tilauksestasi puuttuu jokin tuote, ota yhteyttä asiakaspalveluun. Ilmoita tilausnumerosi, me tarkistamme asian ja lähetämme puuttuva tuote mahdollisimman pian.

  • Olen saanut väärän summan rahaa tililleni palautuksesta.

    Jos olet varma, että sait väärän summan palautuksesta, ota yhteyttä asiakaspalveluun. Selvitämme asian.

Jos et vieläkään löydä vastausta kysymykseesi, lähetä meille sähköpostia osoitteeseen asiakaspalvelu@stylepit.fi

Rekisteröidy

  • Katso yksityiskohdat ja koot aikaisemmista tilauksistasi
  • Tarkista tilauksesi
  • Vastaanota ilmoituksia ennen muita
  • Vastaanota uutisia ja kutsuja tapahtumiin
  • Palautus online
Ladataan